sobota, 1 września 2012

Versatile blogger i dużo prywatności :)



Dostałam wyróżnienie od czterech blogerów. A dokładniej od: Violi, Tyny, GuliEllaei. Dziękuję Wam bardzo! A ponieważ wczoraj był nasz dzień, dzień blogera... pobawię się :)
Zasady zabawy polegają na:
1. wybraniu kolejnych 15 blogów
2. poinformowaniu ich autorów
3. podziękowaniu osobie, która nas nominowała
4. podaniu 7 faktów o sobie
5. umieszczeniu nagrody na swoim blogu
Tylko piętnastu blogerów to zdecydowanie za mało. Postanowiłam nikogo nie nominować, w zamian stworzyłam listę moich ulubionych blogów. Pogrupowane są w bardzo subiektywnych kategoriach. Ostatnia kategoria jest przewidziana dla wszystkich, którzy robią coś, czego ja nie robię: gotują bezglutenowo, kwiatowo, odchudzają się albo gotują z przepisami. Fakty!




1. Naprawdę na imię mi Dominika. Pochodzenie "Wiery" wytłumaczyłam już. Tu (ostatnie pytanie).
2. Pierwszą samodzielnie zrobioną przeze mnie potrawą była... spalona jajecznica. A to dlatego, że w przepisie było napisane "usmażyć" a nie było słowa o "mieszaniu".
3. Reaguję alergią na osoby, które dzielą ludzi ze względu na płeć. Znacie to? "Nie jesteś dobra z fizyki, bo jesteś dziewczyną", "Chłopaki nie płaczą", "Mogę mieć humory, bo jestem kobietą", "Zawsze muszę się oglądać za cyckami"... i tak dalej...
4. Jestem zwolenniczką legalizacji marihuany. Co wcale nie oznacza, że palę.
5. Spałam kiedyś przez 20 godzin.
6. Jestem też chorobliwie nieśmiała. Przez długi okres mojego życia nie byłam w stanie nic powiedzieć w większym gronie, do teraz mam problem z nowo poznanymi osobami. Czasami, w ramach terapii, zaczepiam obcych ludzi (i polecam to gorąco jako sposób na walkę z nieśmiałością). 
W zasadzie nauczyłam się żyć z tym jak z delikatną chorobą.
7. Panicznie się boję, że umrę w płomieniach. Zapewne w poprzednim wcieleniu byłam czarownicą :)
A teraz blogi, na które zaglądam (choć ciut rzadziej komentuję), te które lubię, są godne polecenia i inspirujące. I mam nadzieję, że ta lista będzie się tylko rozszerzać:

.      1. Śniadaniowce                                                                                                         2. Obiadowce
Inspiracje na śniadanie                                           Fun & Taste
Śniadania z nutą endorfin                                       Kuchenne wędrówki Shinju
Co dziś zjem na śniadanie?                                    Przypraw mnie
Drobinki smaków                                                  Kuchenny bajzel
Relish it                                                                 Co dziś jemy Mamo?
Breakfast’s time                                                     Burczy mi w brzuchu
Walnut kitchen                                                       Arbuzowe daiquiri
                                                                             Cukier puder
                                                                             Kraina szczęśliwości
                                                                             Mops w kuchni
                                                                             Gotuj z Wojciechem
                                                                             Mirabelkowy
                                                                             Kaczodajnia
                                                                             Zawrót głowy    

3. Deserowce                                                      4. Inne, dziwne i przerażające  
W pewnej kuchni na wyspach                               Bezglutenowe kucharzenie Guli
Filozofia smaku                                                     Tomek gotuje
In cooking wetrust                                                Trochę inna cukiernia 
Choco freek                                                          Lekki brzusio
Soul cakes                                                            Wegetari-anka 
Bake&taste                                                          Fantazje Luny  
                                                                            Spektrum smaku  
                                                                            Tygryskowa kuchnia 
                                                                            Raz a dobrze  
                                                                            Życie w Xiamen  
                                                                            Coutellerie





11 komentarzy:

  1. ha, to taki blog też jest lekarstwem na nieśmiałość, skąd ja to znam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, bardzo mi miło, że wymieniłaś tam mojego bloga.
    Też bardzo nie lubię, kiedy ludzie uważają, że ktoś powinien być taki a nie inny ze względu na płeć. Co do nieśmiałości, ja jako mała dziewczynka byłam bardzo nieśmiała, ale przeszło. Pomogła muzyka.... i wredni rówieśnicy, z którymi trzeba było sobie poradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, bardzo miło widzieć takie wyznania :)

      Usuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie.
    Z ciekawością czytałam o Tobie a przy spalonej jajecznicy się uśmiałam :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. rowniez jestem zwolenniczka legalizacji marysi:) to nie znaczy ze nie pale :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz... to mamy dwa różne powody (prawdopodobnie). Ja po prostu wolałabym swoje hipotetyczne dzieci nauczyć co jest dobre, a co nie.
      A i w przypadku uzależniania wolę żeby dziecko łaziło mi do sklepu niż zaciągało się do dilerów.

      Usuń
  6. Też jestem za legalizacją! No to długo pospałaś, prawie dobę :)
    Nie możesz za długo myśleć o tym, czego się boisz, bo przyciągniesz te płomienie do siebie!
    My też mamy problem z nominowaniem blogów, forma przedstawienia tych na które zaglądasz to dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A... wtedy to odsypiałam trochę. No i były wakacje. I tylko raz :)

      Usuń
  7. wow jestem w kategorii przerażające :D w ogóle się ciesze, że się znalazło dla mnie miejsce w grupie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Inna, dziwna, czy przerażająca? Uznaję to za komplement:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...